Irwinium
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Irwinium

RPG
 
DomovPortálLatest imagesRegistráciaPrihlásenie

 

 Pravidlá hry

Goto down 
AutorSpráva
Tessia
Moderatori
Moderatori



Female
Počet príspevkov : 243
Age : 38
Registration date : 07.05.2007

Pravidlá hry Empty
OdoslaťPredmet: Pravidlá hry   Pravidlá hry Icon_minitimeUt 18 august - 21:17

Svet Na Kraji

Staty podľa rás na 1. lvl, ku kt. Sa ľubovolne rozdelí 20 bodov tak, aby číslo nebolo záporné:

Staty viď tabuľky na www.irwin.blog.cz

Bonusy za povolanie
bojovník
+5 sila alebo rýchlosť
čarodej
+5 mana alebo vôľa
hraničiar
+5 rýchlosť alebo odolnosť
zlodej
+5 rýchlosť alebo šťastie
duchovný
+5 charizma alebo mana
runopisec
+5 mana alebo vôľa
alchymista
+5 šťastie alebo vôľa
lovec prízrakov
+5 obratnosť alebo mana
kováč
+5 sila alebo mana


Povolania (od 10 lvl. Sa dá prejsť na 2. stupeň):

bojovník (1-9 Lvl) – zameranie na boj so zbraňami. Iným spôsobom bojovať nevie.
Šermiar (10+ Lvl) – zameranie na rýchlosť a obratnosť, nie silu, čo sa odráža vo fakte, že vetšinou nosí len ľahkú zbroj a meč/e
ritier (10+ Lvl) – zameraný na silu a odolnosť, ktorú si ešte zvyšuje ťažkým brnením. Vetšinou ho vidno s dvojručným mečom, halapartňou, kladivom a podobnými vecami
Bijec: pokračuje v tradici válečníků, je mu jedno v čem a s čím bojuje, nejčastěji v lehké zbroji a s obrovskou těžkou zbrnaní, kterou drtí své nepřátele. On se své schopnosti neučí, spoléhá se na monstrózní sílu svích paží, svou divokost a nezdolnou vůli
(alter: bojovník (1-9 Lvl) – ¨typický válečník, jakých jsou na světě stovky různých druhů, voják, žoldkák, nájemný vrah či jen dobrodru, často oblečený do levnější zbroje protože na kvalitní práci nemívá dost financí ohánějící se jednoruční či obouruční zbraní je mu to jedno, spíše než na své schopnosti vsází na svou divokou povahu a silné tělo, proto často končí zraněný
Šermiar (10+ Lvl) – zameranie na rýchlosť a obratnosť, nie silu, čo sa odráža vo fakte, že vetšinou nosí len ľahkú zbroj a v boji používá lehké a obratné zbraně jako jsou hlavně meče. Tento druch bojovníka je velký mistr nejrůznějších technik, své schopnosti má naučené a důkladně natrénované, zná spoustu osvědčených fint a úskoků a je mistr v souboji jeden na jednoho. 
ritier (10+ Lvl) – zameraný na silu a odolnosť, ktorú si ešte zvyšuje ťažkým brnením. Bojuje hlavně jízdmo, ale i na zemi, převážně obouruční zbraní jako je těžký meč či sekera, i on má své schopnosti naučené a natrénované, avšak na rozdíl od šermíře se spíše než na souboje specializuje na bitvy s více nepřáteli)

čarodej 1-9 – zameranie na manu a vôľu
kúzelník 10+ - zaměřený na manu a vůli, jeho síla pramení z jeho přirozeného talentu čerpat magickou energii světa a využívat ji ve svůj prospěch
obor kouzelníka, který se spíše než na divoký talent s postupem zkušeností rozhodl spolehnout se na naučená kouzla a znalost světa, kteoru využívá k získání větší moci
evokatér: obor kouzeníka, kterého nebavilo učení a toužil po moci rychle a hned, proto uzavřel smluvu s jedním z temných bohů, který mu výměnou za jeho duši, služby daroval magickou moc
nekromant 10+ - kouzelník který se rozhodl svou moc využít spíše prakticky ke stvoření armády strašlivých odporných bytostí. Sám o sobě moc síly nemá protože používá svou moc aby uplatil smrt, jeho síla tak tkví v jeho přisluhovačích

lovec 1-9 lovci jsou lidé úzce spjatí s přírodou a jejími zákony, ať už panští lovčí, či snad loví pro svůj kmen jedinou obživu stali se z nich mistři v boji v nepřístupném terénu, stopaři a bojovníci na dálku. Jejich nejčastější zbraní je dlouhý luk či kuše a nůž. Zbroje neuznávají neboť jsou hlučné spomalují a plaší zvěř, stejně tak příliš těžké zbraně na blízko, často bývají doprovázeni nějakým zvířetem z ekosistému kde žijí nebo universálním psem
10+ hraničář: hraničáři jsou ti lovci, jenž se nechlali z nějakého důvodu zlákat vojenskou kariérou a dali přednost před přírodou boji, přestože stále ještě jsou v přárodě a jejím světě jako doma. jsou to i zdatní válečníci, kteří mistrně používají dlouhé luky, z vízbroje na blízko volí nejčastěji jednoruční zbraně a oděni jsou do lehkých zbrojí, nejvíše krouzkových. jejich sepětí s přírodou je obdařilo mnoha až nadpřirozenými vlastnosmi, bistrímy smysli, znalostmi o přírodním světě a jeho zákonech a slabou magií, díky které se mohou v boji vyrovnat i schopným válečníkům
10+ druid: druidové jsou ti z lovců, jenž netouží po slávě jako bojovnící, ale dali se na cestu vedoucí blíže k přírodě, dlouhé hodiny a dny se v ní jen tak procházeli, meditovali, pomáhali jí, až zjistili že ona sama k nim promlouvá a svěřuje jim část své moci aby tak jejich prostřednictvím mohla konat. Druidové jsou v podstatě přírodní čarodějové využívající moc přírody pro ni, někdy i pro sebe, v boji nablízko nejsou příliš schopní, zvláště proto že jakékoliv železné věci které by používali oslabují jejich moc, proto se obklopují skupinou dravých tvorů z jejich ekosistému, kteří je brání, oživují stromy, či sami mění svou podobu na něco boji lépe uspůsobené

zloděj 1-9 šikula a všeuměl, městská krysa, která se zrodila z chudoby a zoufalství, nebo naopak s přílišného bohatství a znuděného přepichu, šikovná osoba znalá nejrůznějších druhů pastí, nástrah ať již fyzických nebo mentálních, v boji zpravidla používá nože, dýky nebo lehké meče spolu s lehkou kuší
sicco 10+ : pravý vládce města, ač si to radní neuvědomují, tito lidé, šedé eminence tu mají skutečnou moc, zpravidla znají město ve kterém žijí lépe než samotný stavitel, znají lidi na které se mohou obrátit a mají lidi na dělání špinavé práce, jsou to lidé kteří do dění nezasahují přímo, ale spíše stojí v pozadí a tahají za nitky a hrají si s náhodou, ti slabší z nich toto provozují na svém "malém" městském písečku, ti silnější v celích státech a ti nejmocnější tahají za nitky celého světa
assasin 10+: zloděj který spíše než na vládu rozhodl se soustředit na své bojové schopnosti, taktéz jako sicco zná svět, a umí se v něm hýbat i když ne tak obratně, je nepřekonatelný v překonání neporazitelných obran a překážek, není místo kam by nedokázal vniknout, není nikdo kdo by byl před ním v bezpečí, v boji používá nejčastěji dvě krátké zbraně dýky nebo malé meče, také často využívá stínové magie, kuší a jedů


učenec 1-9: učenci jsou lidé kteří už od mládí projevili značné nadání a touhu poznávat svět, studovat, ať už v knihách nebo vlastními zkušenostmi, schraňují informace a vědění ješ je jejich nejcenější zbraní, jsou vzdělaní a všestraní, lečí, šermují, záleží na co uprou svou pozornost, někteří z nich mohou ovládat i jisté základy čarodějnické magie, základy bojovích umění mnichů nebo mohou být nižšími zasvěcenci některého z bohů
alchymista 10+ : z těch kdo kráčí cestou poznání je to ten jenž proležel svůj život v knihách a snaži se zkoumáním dopátrat absolutní pravdy, bohatství, nesmrtelnosti jinými slovy vyrobyt kámen mudrců, k tomu poznává svět pomocí alchymie učí se využívat jeho zákony a popřípadě je i měnit tak aby odpovídali jeho záměrům
bard 10+ : ten co svět prozkoumává svímy smisl nadále zůstává nezaměřeným  všeumělem, jediné povolání které může ovládat schopnosti i jiných povolání v libovolném složení a libovolných kombinacích, jen v nich nikdy nedosáhne mistrovství
Kněz: kněz je zasvěcenec jenž šel cestou víry, vzdal se svého předchozího povolání i jeho schopností a zcela se oddal bohu, stále může být schopným bojovníkem, ale jen pokud je služebníkem boha bojovníka, Kněz svému bohu neposkytuje žádnou sílu, právě naopak, je jeho prodlouženou rukou, která si od něj bere tolik síly kolik mu dovolí a používá ji ve prospěch svého pána a jeho oveček, kvůli tomu je knězova duše částečně stále spojena s jeho bohem a ten jej může dle svého přání měnit, taktéž knězova moc jako jediného nespočívá zcela na jeho úrovni a schopnostech, ale na tom, jaké mínění o něm má jeho pán a kolik své moci mu propůjčí




Spôsob boja:

kocka - 10-sten
sila
rýchlosť
odolnosť
šťastie
mana
život
vôľa
charizma

Útok: sila + rýchlosť + šťastie + kocka
Obrana: sila + odolnosť + život + kocka
Mag. Útok: mana + vôľa + šťastie + kocka
Mag. Obrana: mana + vôľa + charizma + kocka
Klamanie: šťastie + charizma + kocka
Rozpoznanie pravdy: šťastie + vôľa + kocka
Zvádzanie: charizma + kocka
Odolanie zvodu: vôľa + kocka

Vyhodnotenie straty života:
(obrana – útok)/10=strata na živote

Tehotenstvo postavy:
šťastie chlapa+kocka chlapa – šťastie ženy – kocka ženy =
Ak je výsledok väčší, ako 3 – tehotná
-3 až 3 – znova
menej a -3 – nie je tehotná
Návrat hore Goto down
 
Pravidlá hry
Návrat hore 
Strana 1 z 1

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Irwinium :: DrD: Saagov poklad-
Prejdi na: